Rekrytoinnit maaliin helposti, laadukkaasti ja nopeasti – Mitä WorkPowerin asiakaslupaukset tarkoittavat käytännössä?

Rakennusalan myyjä Matti Helin puhelin korvalla työmaalla.

WorkPowerin missiona on ollut yhdistää työpaikat ja työntekijät aidosti välittäen. Lupaamme toteuttaa asiakkaalle merkityksellisiä asioita entistä paremmin. Lue, mitä asiakkaallemme lupaamme, ja mitä se oikeastaan käytännössä tarkoittaa.

WorkPowerilla vastataan siihen, mikä on asiakkaalle merkityksellistä.

Asiakkaalle usein merkityksellistä on

  • saada yhteys kumppaniin helposti ja nopeasti, 
  • saada henkilöstötarpeensa täytettyä laadukkaasti ja 
  • täyttää tarve nopeasti, sillä usein tilausvaiheessa tarve olisi ollut ”jo eilen.” 

Emme ole vielä alan suurin toimija, joten yritämme kovemmin ja palvelemme paremmin, lupaa WorkPowerin liiketoimintajohtaja Jenni Pelkonen. 

WorkPowerin asiakaslupaukset pähkinänkuoressa

  1. Olemme sinua varten. 
    Meidät tavoittaa vuoden jokaisena päivänä ja tilauksesi lähtee liikkeelle ensimmäisestä yhteydenotosta, olit sitten toimialasi jättiläinen tai kasvava yritys.  
  2. Tahto saa asiat etenemään. 
    Olemme sitoutuneet viemään toimeksiantosi maaliin ja löytämään ne keinot, joilla tilauksesi voidaan täyttää sataprosenttisella varmuudella. Olemme onnistuneet tässä 98-prosenttisella tarkkuudella. 
  3. Olemme nopeita. 
    Otamme tilauksesi työn alle saman päivän aikana. 
Katso videolta: Mitä WorkPowerilla lupaamme asiakkaillemme?

Mitä WorkPowerin asiakaslupaukset käytännössä tarkoittavat? 

WorkPowerilla olemme aina asiakasta varten, tahdon voimalla eteenpäin puskien ja salamannopeasti toimien. Toimintaprosessit ovat hyvin hiottuja, joten loistavaa palvelua saa niin pk-sektorin kuin suurtyönantaja-asiakkuudet. 

Välittäminen – WorkPowerilla meidät tavoittaa vuoden jokaisena päivänä.

Olemme aidosti asiakasta varten. Asiakkaan tilaus lähtee liikkeelle ensimmäisestä yhteydenotosta saman päivän aikana, oli yritys sitten toimialansa jättiläinen tai kasvava yritys.

–  Meidät todellakin tavoittaa myös puhelimitse vuoden jokaisena päivänä. Ja jos emme sillä hetkellä pysty vastaamaan, soitamme kyllä aina asiakkaillemme takaisin. Myös sähköposteihin vastaus tulee asiakkaalle tunnissa-parissa. Mikäli toimialalla käytetään keikkatyövoimaa, on WorkPowerilla käytössä päivystysnumero, josta meidät tavoittaa myös iltaisin ja viikonloppuisin, lupaa Jenni. 

Jenni Pelkonen toimistossa.
Meidät tavoittaa puhelimitse vuoden jokaisena päivänä, lupaa Jenni Pelkonen.

Asiakkaita helpottaa se, että yhteistyökumppani tuntee heidän toimialansa ja toimintansa pelisäännöt. WorkPowerilla tiimit ovat erikoistuneet yhteen toimialaan, ja näin ollen tuntevat toimialan hakijatilanteen ja työtehtävät.

Tahdon voima – toimeksiannot maaliin 98-prosenttisesti 

Tahto tarkoittaa meille halua onnistua joka päivä. WorkPowerilla toimeksiannot onnistutaan viemään maaliin 98-prosenttisesti, ja autetaan asiakasta löytämään ne keinot, joilla toimeksiannot täyttyvät sataprosenttisella varmuudella. 

Lupaamme täyttää asiakkaan henkilöstötarpeet huippulaadukkaasti. Teemme todellakin mitä lupaamme, ja kerromme myös suoraan mitä emme voi toteuttaa. Joskus joudumme sanomaan, että yksisarvisia emme voi toimittaa, mutta tarjoamme realistisia ja toimivia vaihtoehtoja. Hyvän toimialatuntemuksemme ansiosta HR-konsulttimme osaavat suositella myös sellaisia ehdokkaita, joita asiakas ei itse olisi tullut ajatelleeksi, mutta jotka ovat osoittautuneet timanttisiksi vastaavissa rekrytointitilanteissa, kertoo Jenni. 

WorkPowerilla hyödynnetään työskentelyssä tekoälyä ja ajantasaista teknologiaa, jotta prosessit etenevät sutjakkaasti aina maaliin asti. Hakijoita ei jätetä kontaktoimatta, vaan pidetään huolta niin asiakkaan kuin WorkPowerin omasta työnantajamielikuvasta.  

WorkPowerin valtava hakijapooli, jopa 5 % koko Suomen työväestöstä, auttaa toimeksiantojen saamisessa maaliin, toteaa Jenni. 

WorkPowerilla panostetaan hakijamarkkinointiin ja työpaikkojen näkyvyyteen niin eri työnhakuportaaleissa kuin sosiaalisessa mediassa. Työpaikkailmoitusten persoonalliset hakutekstit palkkatietoineen sekä autenttiset kuvat ja videot saavat hakijan todennäköisemmin reagoimaan työpaikkailmoituksiin. Asiantuntijuutta tuodaan esiin humoristisella otteella.

WorkPowerin valtava hakijapooli, jopa 5 % koko Suomen työväestöstä, auttaa toimeksiantojen saamisessa maaliin.”

– Jenni Pelkonen, WorkPower Oy

Nopeus on valttia – tilaukset työn alle saman päivän aikana. 

Nykypäivänä kiirettä ei voi paeta mihinkään, ja usein asiakkaalla tarve oli ”jo eilen.” WorkPowerilla kääritään hihat ja otetaan tilaus työn alle saman päivän aikana. 

Usein asiakas rekrytoi akuuttiin tarpeeseen, kun joku on esimerkiksi lähdössä organisaatiosta. Asiakkaalle on merkityksellistä se, että meillä aletaan heti speksauksen jälkeen etsimään hakijaa omista ja muista tietokannoista sekä tietysti avataan työpaikkailmoitus, jotta saadaan sitä kautta myös uusia hakijoita. Meillä onkin viimeistään tilauksesta seuraavana päivänä työpaikkailmoitus vähintään viidessä eri työnhakuportaalissa avoinna, valaisee Jenni. 

Meidän tehtävänämme on järjestää aikaa jokaisen tilauksen täyttämiseen. Ja me järjestämme kalenterimme niin, että pääsemme joustavasti speksaamaan kun asiakkaalle sopii, eli usein vaikka heti.  

Työvoiman vuokrauspuolella, eli niin sanotuissa keikkatöissä, tarve saattaa olla jopa samalle tai seuraavalle päivälle. Nämäkin toimeksiannot pystytään toteuttamaan erinomaisella täyttöasteella WorkPowerin kattavien osaajapoolien ansiosta. 

Rakennusalan myyjä Matti Helin puhelin korvalla työmaalla.
WorkPowerilla kääritään hihat ja otetaan tilaus työn alle saman päivän aikana.

Asiakaskokemuksen parantamiseksi WorkPowerilla tehty työ näkyy.

WorkPowerilla lupauksista pidetään kiinni. Keväällä 2024 toteutetun asiakaskokemuskyselyn mukaan kokemus on parantunut kaikilla mitatuilla osa-alueilla edellisvuoteen 2023 verrattuna.  

Kyselyyn saatujen vastausten perusteella asiakkaat kokevat asioinnin WorkPowerin kanssa sujuvaksi ja tehokkaaksi. Väittämiin ”Yhteyshenkilömme ovat helposti tavoitettavissa” ja ”Reagoimme nopeasti” saatiin molempiin tuloksiksi keskiarvoltaan huikeat 4.7 / 5. Myös välittäminen ja asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen saivat erinomaiset arviot, keskiarvolla 4.4 / 5. 

Kaavio asiakaskokemuskyselyn tuloksista, kuinka hyvin WorkPower on onnistunut väittämissä.
WorkPowerin asiakaskokemuskyselyn tuloksia, kevät 2024.

Kysymyksellä ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit WorkPoweria kollegoillesi?” saatiin mitattua NPS-luvuksi 63, mikä on henkilöstöalalla huippusaavutus. WorkPowerin asiakaskokemuskysely toteutetaan vuosittain, ja tunnistettuja kehittämiskohteita hiotaan jatkuvasti asiakkaita vielä paremmin palveleviksi. Näin varmistamme, että jokainen vuosi on asiakkaallemme entistä loistavampi.

”Suosittelen ehdottomasti WorkPoweria. Apua on aina saatu nopeasti ja kommunikointi on ollut sujuvaa. Myös toiveita on kuunneltu ja yhteistyö on sujunut kaikin puolin loistavasti.”

– Jukka Tapio, asennuspäällikkö, Lumon Suomi Oy

WorkPowerin kanssa sitä saa mitä tilaa, joten laitetaanko tilausta tulille?

Tutustu Tietonurkkaan:

Uusimmat artikkelit suoraan sähköiseen postilaatikkoosi? Kyllä kiitos!

Emme tuki postilaatikkoasi spämmillä, me lupaamme.